The Hotel | Moederdag

Een speciale dag in The Hotel die een onvergetelijke ervaring belooft, met een combinatie van welzijn, gastronomie en beautytips om alle moeders te vieren.

Op 12 mei nodigt The Hotel uit op een speciale en exclusieve dag om Moederdag te vieren. Deze dag belooft een unieke ervaring, een combinatie van ontspanning, welzijn en gastronomische hoogstandjes in een intieme sfeer, gereserveerd voor slechts 20 personen en uitsluitend op reservering.

Tussen ontspanning en lekkernijen

De dag begint rustig met een yogales onder leiding van Florence Piers, een gepassioneerde yogadeskundige en oprichtster van Luminescence. Haar holistische benadering en expertise staan garant voor een verrijkende ervaring voor alle deelnemers. Dompel jezelf onder in een serene sfeer op de 27e verdieping van The Hotel, waar iedereen weer in contact kan komen met zichzelf en innerlijke balans kan vinden.

Na deze verkwikkende sessie trakteren de chef-koks van het restaurant van het hotel, The Iris, op een gastronomische brunch met verfijnde smaken en kwaliteitsingrediënten.

Tijdens de brunch kunnen gasten profiteren van 20-minuten durende huiddiagnoses, aangeboden door de nieuwe schoonheidspartner Biologique Recherche. Hun experts staan klaar om persoonlijk advies te geven en aanbevelingen te doen voor een huidverzorgingsroutine die geschikt is voor elk huidtype. Voor degenen die geen gebruik kunnen maken van de diagnose ter plekke, zijn er vouchers beschikbaar voor een huiddiagnose op de ambassade.

Reservatie en prijzen

Reservaties zijn momenteel open via de Eventbrite link. De prijs voor deze dag is €110 per persoon.

OVER THE HOTEL

The Hotel is ideaal gelegen met panoramisch uitzicht over de iconische lanen van Brussel en heeft zichzelf gevestigd als een populaire bestemming voor een internationale clientèle. Naast de uitzonderlijke service, kenmerkende stijl en kamers met spectaculair uitzicht, onderscheidt The Hotel zich door zijn modieuze identiteit en consolideert het zijn reputatie door sociale en eco-verantwoorde initiatieven. Deze sterke verbintenissen maken van The Hotel een gerenommeerde bestemming die luxe, verantwoordelijkheid en elegantie combineert.

Persdossier:

The Hotel - Moederdag.pdf

Voor meer visuals klik hier:

Voor meer info:

Cloé Vanderbyse

Press account, Top Secret Communication
Manon Mercier

Junior account, Top Secret Communication

Get updates in your mailbox

By clicking "Subscribe" I confirm I have read and agree to the Privacy Policy.

About Pandox Hotels

The Hotel Brussels